RadioTech.pl na Konferencji Systemy do zarządzania kryzysowego(31.10.2012)

Konferencja-Systemy-do-zarzadzania-kryzysowego-2012.jpg

W imieniu firmy MultiTrain zapraszamy do udziału w VI już edycję konferencji “Systemy do zarządzania kryzysowego“, poświęconej nowoczesnym rozwiązaniom dedykowanym instytucjom i służbom odpowiedzialnym za utrzymanie bezpieczeństwa i zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Konferencja odbędzie się 31 października 2012 w Warszawie. Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem ze słuchaczami podzielą się niezależni eksperci.

Wykłady poprowadzą:

*płk dr hab. Grzegorz Sobolewski, Akademia Obrony Narodowej, “System zarządzania kryzysowego w Polsce – stan obecny i perspektywa rozwoju”,


*Wojciech Gutowski, Oddział Specjalny Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim, “Wykorzystanie systemu TETRA przez OSŻW w Mińsku Mazowieckim”,


*Robert Zbysiński, Public Safety&Security, SG&I, Intergraph Polska Sp. z o.o., “Intergraph Planning & Response w zarządzaniu kryzysowym”,


*Marek Nowowiejski, Image Recording Solutions Sp. z o.o., “Interaktywne wsparcie do zarządzania kryzysowego”,


*Piotr Woźniak, Kierownik projektu ISOK, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Departament Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej, “Lotniczy skaning laserowy w projekcie ISOK – technologia wykonania i możliwości zastosowań“.

Rejestracja:

http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/systemy-do-zarzadzania-kryzysowego-5/rejestracja-122.htm

Strona konferencji:

http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/systemy-do-zarzadzania-kryzysowego-5.htm

Proponowana tematyka konferencji:

Systemy łączności:

* skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi,

* standardy cyfrowej transmisji bezprzewodowej (TETRA, TEDS, LTE),

* transmisja głosu i danych – szybka i niezawodna,

* radiowe sieci w służbach bezpieczeństwa i ratunkowych,

* bezprzewodowe usługi szerokopasmowe, wideokonferencje.

Bezpieczeństwo danych:

* bezpieczna komunikacja w epoce terroryzmu i klęsk żywiołowych,

* cyberterroryzm,

* bezpieczeństwo – teleinformatyczne, publiczne, transportu, obiektów, danych,

* zasilanie awaryjne i systemy zapewniające ciągłość działania administracji publicznej,

* bazy danych – gromadzenie, przetwarzanie, składowanie, archiwizacja

Systemy powiadamiania i ostrzegania ludności cywilnej o zagrożeniu:

* monitoring zagrożeń,

* systemy monitorowania GPS i informacji przestrzennej GIS oraz ich zastosowanie w zarządzaniu kryzysowym,

* systemy powiadamiania przy wykorzystywaniu nowoczesnych i dostępnych technologii (SMS)

* współpraca ze środkami masowego przekazu.

Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe:

* mobilne systemy komputerowe,

* radiotelefony,

* monitory.

Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych:

* działania logistyczne,

* rola administracji samorządowej i publicznej, służb mundurowych oraz ratunkowych w sytuacjach kryzysowych.

Do udziału w konferencji zapraszamy:

Kadrę zarządzającą:

* jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego,

* funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej

* koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR,

* specjalistów do zarządzania kryzysowego.

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń

Źródło: Multitrain.pl fot. tetraforum.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

radioexpo

Aktualności

Zobacz również

Pytania? Zadzwoń