Dolnośląska Policja zamawia system łączności radiowej DMR

Policja Dolny Śląsk łączność radiowa DMR

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłosiła przetarg na komponenty systemu łączności DMR. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń łączności radiowej standardu DMR TIER II wraz z akcesoriami dopuszczonymi do współpracy z radiotelefonami i niezbędnym oprogramowaniem. Nowy sprzęt posłuży do rozbudowy istniejącego już systemu dyspozytorskiego. Policja zamierza zakupić radiotelefony przenośne, stacjonarne, konsole dyspozytorskie oraz moduły radiokomunikacyjne wyposażone w interfejsy radiowe. Te ostatnie pozwolą na zdalne sterowanie radiotelefonem bazowym poprzez sieć IP.

Postępowanie podzielono na 6 części:

  • Część 1 – system dyspozytorski złożony z radiotelefonów biurkowych, konsoli dyspozytorskiej ze zdalnym sterowaniem oraz pulpitem wyniesionym.
  • Część 2 – zestaw radiotelefonów przewoźnych (7 sztuk), przenośnych (6 sztuk) oraz ładowarki 6-pozycyjnej.
  • Część 3 – konsola dyspozytorska wraz z radiotelefonami i pulpitem wyniesionym.
  • Część 4 – zestaw radiotelefonów przewoźnych (16) i przenośnych (22 kpl.) oraz ładowarek 6-pozycyjnych (2 sztuki).
  • Część 5 – radiotelefon biurkowy z zasilaczem (2 sztuki) typu Rack oraz zdalne sterowanie do niego.
  • Część 6 – radiotelefon biurkowy z zasilaczem typu Rack (1 sztuka) oraz zdalne sterowanie do niego.

Obecnie w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu użytkowany jest system konsol dyspozytorskich firmy TRX. Zamawiane urządzenie powinno być kompatybilne i pozwolić na integrację radiotelefonu z systemem dyspozytorskim oraz umożliwić zdalną obsługę radiotelefonu z konsoli. Natomiast niezależny pulpit dyspozytorski IP powinny posiadać  funkcję nadawania i odsłuchu sygnału audio za pośrednictwem sieci IP z  radiotelefonu w standardzie DMR.

Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wynosił minimum 36 miesięcy. Dostarczone urządzenia mają być nowe tj. wyprodukowane nie wcześniej niż rok od dostawy i wolne od wad. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia w terminie maksymalnym do 20 dni roboczych od daty zawarcia umowy.

Termin składania ofert wydłużono do dnia 1 lipca br. O wyborze oferty w 60% zdecyduje cena, w 20% okres udzielonej gwarancji oraz termin dostawy (20%).

Źródło: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

radioexpo

Aktualności

Zobacz również

Pytania? Zadzwoń