SP ZOZ WSPR w Białymstoku zamawia radiotelefony DMR

zdjęcia-rajd-21-1024x683_pogotowie_białystok

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego (SP ZOZ WSPR) w Białymstoku obejmuje swoim zasięgiem pomocy ponad 700 tys. mieszkańców województwa podlaskiego. W ostatnim czasie wspomniany podmiot leczniczy ogłosił spory przetarg na dostawę radiotelefonów noszonych i przewoźnych wraz z osprzętem.

Przedmiotem zamówienia jest m.in.:

1) Radiotelefon przewoźny (VHF) DMR z wyświetlaczem – 4 szt.

– Radiotelefon przewoźny;

– Mikrofon doręczny, tzw. „gruszka”;

– Kabel zasilający z bezpiecznikiem do montażu radiotelefonu w samochodzie;

– Uchwyt montażowy do montażu na płaskiej powierzchni.

2) Kabel USB do programowania radiotelefonu przewoźnego – 1 szt.

3) Radiotelefon przenośny (VHF) DMR z wyświetlaczem– 33 szt.

– Radiotelefon przenośny;

– Akumulatory (2 szt. tego samego typu) o pojemności min. 2000 mAh Li-Ion;

– Ładowarka do akumulatorów jednopozycyjna;

– Antena VHF na zakres co najmniej 160-174 MHz, dookólna;

– Klips do pasa.

4) Kabel USB do programowania radiotelefonu przenośnego – 1 szt.

5) Oprogramowanie do programowania radiotelefonów przewoźnych i przenośnych – 1 szt.

6) Zasilacz sieciowy 230V do radiotelefonu z akumulatorem (buforowy) – 2 szt.

– Z wbudowanym akumulatorem o pojemności min. 26Ah;

– Zasilacz z akumulatorem zamknięte w jednej obudowie;

– Zabezpieczenie akumulatora przed zbyt wysoką temperaturą i niskim napięciem.

7) Podstawka na biurko bez głośnika do radiotelefonu DM4600 – 2 szt.

8) Akumulator do radiotelefonu DP4600 – 6 szt.

Radiotelefony muszą bezproblemowo współpracować z obecnie wykorzystywanymi przez Zamawiającego radiotelefonami Motorola DP4600, Motorola DM4600 oraz przemiennikami Motorola DR3000 pracującymi w trybie IP Site Connect.

Wykonawca składający ofertę w postępowaniu jest zobowiązany (przed upływem terminu składania ofert) wnieść wadium w wysokości 1500 zł. Ofertę należy złożyć najpóźniej do 14 października br. do godz. 9. Publiczne otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz 9:15. Kryteria oceny ofert to w 60% cena, 20% okres gwarancji, 20% czas naprawy lub wymiany sprzętu. Wykonawca może zaoferować 2 lub 3 lata gwarancji (z wyjątkiem akumulatora) i otrzymać 0% lub 20%, natomiast w przypadku zaoferowania czasu naprawy lub wymiany sprzętu na nowy wolny od wad (o parametrach równoważnych lub lepszych, tego samego producenta) wynoszącego 24 godziny Wykonawca uzyska 0%, a oferta z najkrótszym czasem ze złożonych ofert otrzyma 20 punktów. Czas ten nie może być dłuższy niż 24 godziny.

Zamówienie ma być wykonane w ciągu maksymalnie 21 dni od daty jego złożenia.

Źródło i fot.: www.pogotowie.bialystok.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

radioexpo

Aktualności

Zobacz również

Pytania? Zadzwoń