Select language:EnglishPolski

Partnerzy serwisu

MotoTRBO - cyfrowy system łączności radiowej 

Icom Polska-radiokomunikacja profesjonalna

http://hytera.com/

Odwiedź stronę oficjalnego dystrybutora w Polsce - ELEKTRIT

DGT Sp. z o.o.

Harris Corporation

Funkwer

Vertex Standard

Partnerstwo z Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Facebook

Współpracujemy z

Wyszukiwarka

Zapytaj naszego eksperta

Potrzebujesz niezawodnej łączności radiowej ale nie wiesz jaki system będzie najbardziej odpowiedni dla Twojej firmy lub organizacji?

Zapytaj naszego eksperta.

Udzielimy Ci porady, doradzimy rozwiązanie które będzie pasować do Twoich wymagań i budżetu.

 

Napisz lub zadzwoń do naszego eksperta:

tel. 602 72 32 62

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

KSP rozstrzygnęła przetarg na dostawę anten bazowych

 

Komenda Stołeczna Policji rozstrzygnęła ogłoszony pod koniec lutego przetarg na dostawę 60 anten bazowych wraz z materiałami instalacyjnymi. Przypomnijmy, że miały to być anteny dookólne pracujące w zakresie częstotliwości co najmniej 164–174 MHz oraz wtyki i gniazda typu N, wtyki BNC, kabel RG-58, odskocznie i cybanty do montażu anten.

 

Maszt radiowy wraz z antenami

 

Zamówienie zostanie udzielone firmie PERFECT s.c. Paweł Mieszkowski, Barbara Tarnawska, natomiast mniej korzystne oferty złożyły przedsiębiorstwa Tomasz Tujko JT-TECH oraz RADMOR S.A. Kryterium wyboru ofert była wyłącznie cena.

 

 

Źródło: przetargi.policja.waw.pl