Select language:EnglishPolski

Newsletter

Partnerzy serwisu

MotoTRBO - cyfrowy system łączności radiowej 

Icom Polska-radiokomunikacja profesjonalna

http://hytera.com/

Odwiedź stronę oficjalnego dystrybutora w Polsce - ELEKTRIT

Digitex - Zintegrowane Systemy Powiadamiania

DGT Sp. z o.o.

Harris Corporation

Funkwer

Vertex Standard

Partnerstwo z Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Facebook

Współpracujemy z

Wyszukiwarka

Zapytaj naszego eksperta

Potrzebujesz niezawodnej łączności radiowej ale nie wiesz jaki system będzie najbardziej odpowiedni dla Twojej firmy lub organizacji?

Zapytaj naszego eksperta.

Udzielimy Ci porady, doradzimy rozwiązanie które będzie pasować do Twoich wymagań i budżetu.

 

Napisz lub zadzwoń do naszego eksperta:

tel. 602 72 32 62

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Urządzenia radiokomunikacyjne przeznaczone do obserwacji zwierząt

 

Nadleśnictwo Nawojowa zamawia nadajniki telemetryczne przeznaczone do obserwacjiptaków. Natomiast Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ogłosiła przetarg na dostawę sprzętu w celu prowadzenia czynnej ochrony żółwia błotnego w ramach realizacji - współfinansowanego ze środków UE - projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych”.

głuszec_www_lasy_gov_pl

Przedmiotem zamówienia dla Nadleśnictwa jest „dostawa nadajników do telemetrii głuszcza”:

1. Nadajnik telemetryczny typu VHF wraz z teflonowym i neoprenowym zestawem mocującym typu plecakowego (dla ptaków średniej wielkości) – 6 szt.

- minimalny zakres częstotliwości nadajników: 148 – 151 MHz;

- sposób mocowania- na plecach - „szelki”;

2. Nadajnik telemetryczny typu GPS - GSM dla ptaków średnich z dzienną aktywnością wraz z teflonowym i neoprenowym zestawem mocującym typu plecakowego (dla ptaków średniej wielkości) - 1 szt.

- obudowa: typu „plecak”, aerodynamiczna, wygładzane krawędzie, wytrzymała i wodoodporna;

- transmisja danych z pamięci w zasięgu sieci GSM (wbudowana karta gsm z opłaconym pakietem abonamentowym zapewniającym funkcjonalność na terenie Polski i Słowacji przez min. 24 miesiące, maks. 12 GPS-fix/dzień);

- wbudowany dodatkowy transmiter VHF z zakresem 148-151 MHz;

- interwały GSM – od 30 min. do 24 h; zbierane dane: pozycja GPS, aktywność, temperatura;

- ładowanie solarne; dostęp do danych i ustawień poprzez stronę internetową.

 

Zamówienie dla RDOŚ w Lublinie podzielono na zadania, a w skład części pierwszej wchodzi sprzęt do poszukiwań telemetrycznych żółwi błotnych:

a) Antena VHF typu Yagi - 1 szt.

-trójelementowa antena kierunkowa do telemetrii z możliwością szybkiego złożenia/rozłożenia;

- zakres od 148 do 152 MHz;

b) Skanujący odbiornik do telemetrii VHF - 1 szt.

-zakres częstotliwości: dowolny zakres 4 MHz od 148 do 174 MHz (preferowany od 148 MHz do 152 MHz);

c) Transmiter (nadajnik) typu „kryształ 2 stanowy” - 20 szt.

d) Transmiter (nadajnik) typu „kryształ 2 stanowy” – 20 szt.

 

Termin składania ofert to 23 czerwca br., godz. 10:00 (Nadleśnictwo Nawojowa) oraz 3 lipca br, godz. 9:30. (RDOŚ Lublin). Dostawa ma być zrealizowana do 31 sierpnia (Lasy Państwowe) oraz w ciągu 60 dni od daty zawarcia umowy.

 

Źródło: bip.lasy.gov.pl & bip.lublin.rdos.gov.pl; Fot.: lasy.gov.pl