Select language:EnglishPolski

Newsletter

Partnerzy serwisu

MotoTRBO - cyfrowy system łączności radiowej 

Icom Polska-radiokomunikacja profesjonalna

http://hytera.com/

Odwiedź stronę oficjalnego dystrybutora w Polsce - ELEKTRIT

Digitex - Zintegrowane Systemy Powiadamiania

DGT Sp. z o.o.

Harris Corporation

Funkwer

Vertex Standard

Partnerstwo z Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Facebook

Współpracujemy z

Wyszukiwarka

Zapytaj naszego eksperta

Potrzebujesz niezawodnej łączności radiowej ale nie wiesz jaki system będzie najbardziej odpowiedni dla Twojej firmy lub organizacji?

Zapytaj naszego eksperta.

Udzielimy Ci porady, doradzimy rozwiązanie które będzie pasować do Twoich wymagań i budżetu.

 

Napisz lub zadzwoń do naszego eksperta:

tel. 602 72 32 62

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

UKE chce kupić sprzęt do monitoringu widma radiowego i poszukiwania zakłóceń

 

 

Urząd Komunikacji Elektronicznej przygotowuje zamówienie publiczne na dostawę przenośnych odbiorników monitoringowych wraz z antenami przeznaczonych do monitoringu widma radiowego i poszukiwania zakłóceń. Przed ogłoszeniem postępowania zakupowego, w celu ustalenia wartości zamówienia, UKE zaprasza zainteresowane podmioty do przesłania szacunkowych cen dostawy.

UKE - logo

Przedmiotem zamówienia mają być 4 komplety wspomnianych urządzeń wraz z walizkami transportowymi. Zarówno odbiornik, jak i anteny muszą pracować w zakresie częstotliwości od min. 9 kHz do 7,5 GHz. Odbiornik ma zapewnić monitoring, namierzanie i analizę sygnałów radiowych we wspomnianym paśmie, a także nagrywanie i odsłuch sygnałów audio na zainstalowanej karcie pamięci SD oraz wyświetlanie położenia geograficznego na bezpłatnych mapach (zainstalowanych w odbiorniku). Sprzęt musi mieć możliwość przełączania szerokości odbieranego pasma IF od min 1,5 do 500 kHz, umożliwiać współpracę z zewnętrznym źródłem sygnału wzorcowego 10 MHz, a także pomiar natężenia pola, częstotliwości, dewiacji, szerokości sygnału radiowego itp.

 

Zestaw, który będzie zamawiany przez UKE ma spełniać również inne wymagania, w tym m.in.

- VSWR anten i odbiornika - typowo ≤ 2,5;

- praca z wbudowanego akumulatora przez min. 3 godziny;

- odbiornik musi zapewnić wyświetlanie azymutu anteny w trybie namierzania sygnału, pomiar sygnałów radiowych za pomocą zdefiniowanej maski oraz demodulacje sygnałów radiowych AM, FM, I/Q, PULSE, CW;

- ma być wyposażony w min 6” kolorowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny (odczyt nastaw i mierzonych parametrów) oraz zintegrowaną klawiaturę do obsługi odbiornika;

- musi współpracować z zewnętrznym odbiornikiem GPS oraz posiadać możliwość sterowania poprzez sieć LAN, a także możliwość obsługi z panelu sterowania integralnego z odbiornikiem;

- waga odbiornika wraz z akumulatorem nie może przekraczać 4 kg;

- uchwyt antenowy musi być wyposażony w odbiornik GPS współpracujący z odbiornikiem, a anteny w uchwyt pozwalający na swobodne operowanie anteną w zakresie 360º i zmianę polaryzacji w zakresie min. 90º.

 

Minimalna oferowana gwarancja ma wynosić 1 rok. Informacje o proponowanej cenie można przesyłać do 24 marca br., do godz. 15.30.

 

 

Źródło i fot.: uke.gov.pl