Select language:EnglishPolski

Partnerzy serwisu

MotoTRBO - cyfrowy system łączności radiowej 

Icom Polska-radiokomunikacja profesjonalna

http://hytera.com/

Odwiedź stronę oficjalnego dystrybutora w Polsce - ELEKTRIT

DGT Sp. z o.o.

Harris Corporation

Funkwer

Vertex Standard

Partnerstwo z Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Facebook

Współpracujemy z

Wyszukiwarka

Zapytaj naszego eksperta

Potrzebujesz niezawodnej łączności radiowej ale nie wiesz jaki system będzie najbardziej odpowiedni dla Twojej firmy lub organizacji?

Zapytaj naszego eksperta.

Udzielimy Ci porady, doradzimy rozwiązanie które będzie pasować do Twoich wymagań i budżetu.

 

Napisz lub zadzwoń do naszego eksperta:

tel. 602 72 32 62

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

JSW KOKS zamawia radiotelefony firmy Vertex i osprzęt

 

Grupa JSW to największy producent wysokiej jakości węgla koksowego typu 35 (hard) i znaczący producent koksu w Unii Europejskiej. Jedną z ważniejszych spółek grupy jest JSW KOKS SA, która ogłosiła na platformie zakupowej zamówienie na dostawę radiotelefonów Vertex oraz osprzętu do nich.

 

Koksownia Przyjaźn

Przedmiotem zamówienia jest:

1. Mikrofon MH-67 A8J - standardowy mikrofon VERTEX STANDARD MH-67A8J do radiotelefonu Vertex YAESU VX 4204 E - 4 szt.

2. Antena wkręcana radiotelefonu Vertex VX-160V/VX-180EV - antena ATV-6XL do radia Yaesu VHF 135-174 MHz - 4szt.

3. Ładowarka do radiotelefonów VX - ładowarka biurkowa z zasilaczem do baterii FNB-V100 LiEX, 230-240V - 4 komplety

4. Akumulator YAESU FNB-V100 LiEX DC 7,4V 1500 mAh, do radiotelefonów Yaesu VX-824 EDOA-1 - 4 szt.

5. Zasilacz MERAWEX 151B -00 (10-15 A) lub zamiennie zasilacz stabilizowany ELEKTROMECH ZS10 13,8V 10/12A (transformator); Znamionowy prąd wyjściowy: 10,0A, Znamionowe napięcie wyjściowe: 13,8V, Ograniczenie prądowe: 12,0A, Napięcie wejściowe: 230V, 50-60Hz, zasilacze do radiotelefonów stacjonarnych VX 4204 E Vertex - 4 sztuki

6. Radiotelefon Vertex Standard VX-824 - Radiotelefon YAESU VX - 824 EDOA-1 (zestaw ma zawierać: bateria + ładowarka + antena), zakres częstotliwości: VHF 171 MHz - 4 komplety

7. Radiotelefon Vertex YAESU VX 4204 E E – 0-25 zakres pasma VHF -171 MHz (skład kompletu: część nadawczo-odbiorcza, mikrofon ręczny MH-67A8J, przewód zasilający, zestaw mocujący radiotelefon, instrukcja obsługi w języku polskim) - 4 szt.

 

Oferty można składać do 24 marca br., do godziny 15. Kryterium oceny ofert jest cena.

 

Źródło: przyjazn.logintrade.net ; jsw.pl Fot.: jswkoks.pl