Select language:EnglishPolski

Partnerzy serwisu

MotoTRBO - cyfrowy system łączności radiowej 

Icom Polska-radiokomunikacja profesjonalna

http://hytera.com/

Odwiedź stronę oficjalnego dystrybutora w Polsce - ELEKTRIT

DGT Sp. z o.o.

Funktel International

Vertex Standard

Partnerstwo z Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Facebook

Współpracujemy z

Wyszukiwarka

Zapytaj naszego eksperta

Potrzebujesz niezawodnej łączności radiowej ale nie wiesz jaki system będzie najbardziej odpowiedni dla Twojej firmy lub organizacji?

Zapytaj naszego eksperta.

Udzielimy Ci porady, doradzimy rozwiązanie które będzie pasować do Twoich wymagań i budżetu.

 

Napisz lub zadzwoń do naszego eksperta:

tel. 602 72 32 62

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Wielkie zamówienie na infrastrukturę GSM-R dla PKP PLK

 

PKP ogłosiło postępowanie na „Budowę infrastruktury systemu ERTMS/GSM-R na liniach kolejowych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach NPW ERTMS”. Przetarg został podzielony na dwie części. Na podstawie wadium można szacować wartość pierwszej części przetargu na minimum 450 mln zł, a drugiej części na minimum 60 mln zł.

 

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

 

Przedmiot zamówienia przedstawia się następująco:

Część 1

  1. Wdrożenie sieci GSM-R wraz z wykonaniem planowania radiowego i pozyskaniem pozwoleń na budowę obiektów radiokomunikacyjnych.
  2. Wdrożenie teletransmisyjnej sieci dostępowej na potrzeby sieci GSM-R, sieci terminali dyżurnych ruchu FDS (ang. fixed dispatcher system) i innych systemów, wraz z niezbędnym systemem zarządzania siecią.
  3. Wdrożenie sieci terminali dyżurnych ruchu – FDS na wybranych posterunkach, nastawniach i w Lokalnych Centrach Sterowania i/lub innych wskazanych lokalizacjach.
  4. Integracja dostarczonych podsystemów w celu osiągnięcia pełnej funkcjonalności całej sieci GSM-R oraz zapewnienia możliwości zdalnego zarządzania wszystkimi elementami sieci.
  5. Dostarczenie wszystkich licencji niezbędnych do funkcjonowania sieci GSM-R, teletransmisyjnej sieci dostępowej i wszystkich systemów zarządzania dostarczonych w ramach zamówienia.
  6. Dostawa terminali mobilnych GSM-R z akcesoriami i kart SIM.
  7. 5-letni okres gwarancyjny dostarczonego i wdrożonego rozwiązania w ramach zamówienia wraz z usługami rozwojowymi.
  8. Opcjonalnie: pogwarancyjne utrzymanie urządzeń GSM-R i urządzeń teletransmisyjnych.

Okres realizacji zamówienia: 65 miesięcy.

 

Część 2

  1. Wdrożenie szkieletowej sieci transmisyjnej w technologii xWDM/IPMPLS wraz z budową kanalizacji kablowej i sieci światłowodowej jako medium transmisyjnego oraz dostarczenie niezbędnych licencji i systemu zarządzania siecią.
  2. 5-letni okres gwarancyjny dostarczonego i wdrożonego rozwiązania w ramach zamówienia wraz z usługami rozwojowymi.
  3. Opcjonalnie: pogwarancyjne utrzymanie dostarczonych urządzeń.

Okres realizacji zamówienia: 42 miesiące.

 

Wybór wykonawcy każdej z części będzie prowadzony w dwóch etapach. Oferty zostaną ocenione punktowo pod kątem stopnia realizacji poszczególnych elementów wymienionych wyżej, przykładowo każde wdrożone 100 stacji bazowych oznacza 1 dodatkowy punkt. Premiowane będzie też doświadczenie potencjalnych wykonawców, tzn. zrealizowane projekty o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Do drugiego etapu zostanie zakwalifikowanych po pięciu kandydatów, którzy zdobędą największą liczbę punktów w każdej części. Ostateczny zwycięzca zostanie wyłoniony na podstawie kryteriów minimalnej ceny (waga 90) i terminu realizacji zamówienia (waga 10). Przewidywane jest również zorganizowanie aukcji elektronicznej.

 

Biorąc pod uwagę skalę zamówienia, nie dziwi fakt, że PKP PLK stawia przed ubiegającymi się o nie podmiotami szereg dość restrykcyjnych wymogów. Oprócz wspomnianego wcześniej wadium, wybrani wykonawcy będą musieli również wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% podanej ceny całkowitej brutto. Zamawiający wymaga też udokumentowania zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat prac i dysponowania osobami o stosownych kwalifikacjach oraz uprawnieniach.

 

Szczegółowy zakres zamówienia nie jest dostępny publicznie. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu ograniczonego. PKP PLK podejmą negocjację z gronem wybranych podmiotów, którym udostępni specyfikację zamówienia. Zamawiający planuje dopuścić maksymalnie po pięciu kontrahentów do negocjacji każdej części postępowania.

 

Termin składania wniosków mija 29 października br.

 

Źródło: zamowienia.plk-sa.pl