Select language:EnglishPolski

Newsletter

Partnerzy serwisu

MotoTRBO - cyfrowy system łączności radiowej 

Icom Polska-radiokomunikacja profesjonalna

http://hytera.com/

Odwiedź stronę oficjalnego dystrybutora w Polsce - ELEKTRIT

Digitex - Zintegrowane Systemy Powiadamiania

DGT Sp. z o.o.

Harris Corporation

Funkwer

Vertex Standard

Partnerstwo z Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Facebook

Współpracujemy z

Wyszukiwarka

Zapytaj naszego eksperta

Potrzebujesz niezawodnej łączności radiowej ale nie wiesz jaki system będzie najbardziej odpowiedni dla Twojej firmy lub organizacji?

Zapytaj naszego eksperta.

Udzielimy Ci porady, doradzimy rozwiązanie które będzie pasować do Twoich wymagań i budżetu.

 

Napisz lub zadzwoń do naszego eksperta:

tel. 602 72 32 62

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Polskie wojsko zamawia odbiorniki radiowe KF

 

Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi ogłosiło przetarg na dostawę odbiorników radiowych pracujących poniżej 30 MHz. Urządzenia będą odbierać korespondencje w narodowych i NATO-wskich sieciach radiowych. Szacunkowa wartość netto zamówienia wynosi 1 138 211,38 zł.

 

Logo RCZSiUT

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 14 kompletów odbiorników zasilanych z sieci 230 V, pracujących w zakresie 10 kHz – 30 MHz i obsługujących modulacje J3E (SSB) oraz A1A (CW). Wymagana jest 36-miesięczna gwarancja. Każdy komplet ma się składać z:

  • odbiornika,
  • awaryjnego zasilacza akumulatorowego 24–30 V DC,
  • głośnika o mocy min. 1,5 W
  • kabla antenowego o długości maks. 30 m,
  • przewodów połączeniowych,
  • anteny prętowej o polaryzacji pionowej do montażu na płaskiej powierzchni, na zakres 1,6–28 MHz (przy VSWR maks. 1:3,5),
  • instrukcji eksploatacji.

Termin składania ofert upływa 7 maja br. o godz. 10:00. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty poprzez wniesienie wadium w wysokości 22 tys. zł. Kryteriami oceny ofert będą: cena (waga 90%) i termin dostawy (waga 10%). Najdalszy dopuszczalny termin dostawy to 30 września br.

 

Źródło: www.rczsiut.wp.mil.pl