Select language:EnglishPolski

Partnerzy serwisu

MotoTRBO - cyfrowy system łączności radiowej 

Icom Polska-radiokomunikacja profesjonalna

http://hytera.com/

Odwiedź stronę oficjalnego dystrybutora w Polsce - ELEKTRIT

DGT Sp. z o.o.

Harris Corporation

Funkwer

Vertex Standard

Partnerstwo z Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Facebook

Współpracujemy z

Wyszukiwarka

Zapytaj naszego eksperta

Potrzebujesz niezawodnej łączności radiowej ale nie wiesz jaki system będzie najbardziej odpowiedni dla Twojej firmy lub organizacji?

Zapytaj naszego eksperta.

Udzielimy Ci porady, doradzimy rozwiązanie które będzie pasować do Twoich wymagań i budżetu.

 

Napisz lub zadzwoń do naszego eksperta:

tel. 602 72 32 62

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Będzie cenzura łączności radiowej w Formule 1

 

Wszystkie zespoły Formuły 1 uczestniczące w mistrzostwach świata po wyścigu o Grand Prix Włoch na torze Monza otrzymały dyrektywę techniczną zabraniającą przekazywania kierowcy drogą radiową informacji dotyczących zmian prędkości – informuje tvn24.pl. Celem rozporządzenia jest doprowadzenie do przestrzegania regulaminu sportowego F1, który mówi, że kierowca musi prowadzić samochód sam i bez żadnej pomocy z zewnątrz.

 

Kenwood-mclaren-radiotelefony

 

Oczywiście łączność radiowa będzie nadal dozwolona, ale nie będzie można podawać, ile kierowca traci do rywali, ile musi nadrobić, aby móc wyprzedzić. Obecnie kierowcy przez radiotelefony otrzymują szczegółowe informacje dotyczące parametrów pracy wszystkich podzespołów, w tym silnika, skrzyni biegów, hamulców, zużycia paliwa. Taka pomoc zgodnie z art. 20.1. regulaminu sportowego jest niedozwolona. Rozporządzenie zostało podpisane przez dyrektora Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA) Charlie Whiting.

 

Zespół F1 McLaren wykorzystuje system łączność Kenwood od roku 1991. Najpierw były to radiotelefony analogowe a obecnie w powszechnym użytku na torze są cyfrowe radiotelefony NEXEDGE. W marcu 2014 obie strony podpisały porozumienie na mocy której Kenwood będzie nadal wspierał zespół McLaren systemem do komunikacji pomiędzy kierowcami a członkami zespołu. Kenwood zapewni również wsparcie techniczne swoich specjalistów na miejscu wyścigów.

 

Ponadto Kenwood opracował dla pracowników zespołu McLaren Mercedes specjalny model ochronników słuchu, które zapewniają doskonałą izolację akustyczną i trwałość, a także komfort podczas użytkowania przez dłuższy czas. Więcej o cyfrowym systemie łączności radiowej Kenwood NEXEDGE można dowiedzieć się z witryny www.nexedge.pl

 

 

Źródło: tvn24.pl Fot: mclaren.com