Select language:EnglishPolski

Partnerzy serwisu

MotoTRBO - cyfrowy system łączności radiowej 

Icom Polska-radiokomunikacja profesjonalna

http://hytera.com/

Odwiedź stronę oficjalnego dystrybutora w Polsce - ELEKTRIT

DGT Sp. z o.o.

Funktel International

Vertex Standard

Partnerstwo z Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Facebook

Współpracujemy z

Wyszukiwarka

Zapytaj naszego eksperta

Potrzebujesz niezawodnej łączności radiowej ale nie wiesz jaki system będzie najbardziej odpowiedni dla Twojej firmy lub organizacji?

Zapytaj naszego eksperta.

Udzielimy Ci porady, doradzimy rozwiązanie które będzie pasować do Twoich wymagań i budżetu.

 

Napisz lub zadzwoń do naszego eksperta:

tel. 602 72 32 62

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

MSPO 2014: Brama radiowa DGT integruje łączność

 

Firma DGT po rocznej przerwie w bytności na MSPO zaprezentowało na kieleckich targach zbrojeniowych najnowsze komponenty rozwijanego od lat systemu łączności.

 

dgt-mspo-2014 

 

Brama Radiowa DGT RW (na zdjęciu poniżej) jest centralnym elementem Zintegrowanego Systemu Łączności DGT MCS. Urządzenie pozwala na spięcie w sieć różnego rodzaju systemów łączności radiowej; zarówno wojskowej, dedykowanej dla służb i cywilnej. Brama pozwala na spięcie w sieć kilku systemów nadajników, a później – poprzez multiplikację – na budowanie struktur obejmujących swoim zasięgiem nawet cały kraj i wykorzystanie ok. tysiąca różnych urządzeń.

 

dgt-brama-radiowa-rw

Zgodnie z zapewnieniem producenta, jest możliwe spięcie urządzeń działających w odmiennych standardach np.: TETRA, EDACS, DMR oraz radiotelefonów analogowych. Przykładem udanego wdrożenia może być implementacja zintegrowanego systemu zarządzania łącznością na lotnisku w Modlinie.

Bramy radiowe oferowane są w trzech standardach: wojskowym, przemysłowym oraz podstawowym. Wersja militarna, montowana na amortyzowanej podstawie, może być eksploatowana (również na pojazdach) zgodnie z normą IP 65. Wersja przemysłowa – pomimo spełniania nieco mniej restrykcyjnych norm (zgodna ze standardem IP 53) – została wybrana przez Straż Graniczną do zabudowy w pojazdach dowodzenia. Obydwa typy urządzeń mogą być eksploatowane w środowisku o temperaturze od -20° do +70°C. Wersja wojskowa, dzięki wodoodpornemu zabezpieczeniu portów, jest całkowicie odporna na wpływ warunków atmosferycznych.

Wersja podstawowa, spełniająca normę IP 22 jest przeznaczona do zabudowy w standardowych stojakach 19”. Jako jedyna nie jest przystosowana do zabudowy w pojazdach.

 

 

Źródło: E-Raport MSPO 2/2014 Zdjęcie: Jakub Link-Lenczowski