Select language:EnglishPolski

Partnerzy serwisu

MotoTRBO - cyfrowy system łączności radiowej 

Icom Polska-radiokomunikacja profesjonalna

http://hytera.com/

Odwiedź stronę oficjalnego dystrybutora w Polsce - ELEKTRIT

DGT Sp. z o.o.

Harris Corporation

Funkwer

Vertex Standard

Partnerstwo z Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Facebook

Współpracujemy z

Wyszukiwarka

Zapytaj naszego eksperta

Potrzebujesz niezawodnej łączności radiowej ale nie wiesz jaki system będzie najbardziej odpowiedni dla Twojej firmy lub organizacji?

Zapytaj naszego eksperta.

Udzielimy Ci porady, doradzimy rozwiązanie które będzie pasować do Twoich wymagań i budżetu.

 

Napisz lub zadzwoń do naszego eksperta:

tel. 602 72 32 62

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

KGP poszukuje pracownika do Wydziału Radiokomunikacji

 

Komenda Główna Policji w Warszawie poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko specjalisty w Sekcji Organizacji Łączności Radiowej Wydziału Radiokomunikacji Biura Łączności i Informatyki KGP. Do zadań wydziału należy szeroko pojęta łączność radiowa wykorzystywana w Policji, m.in.: przygotowywanie koncepcji rozbudowy systemów łączności, nadzór i uzgadnianie projektów rozbudowy czy gospodarowanie zasobami częstotliwości radiowych będących w posiadaniu Policji. Naczelnikiem tego wydziału jest mł. inspektor Jarosław MAGIERA.

 policja-logo-lezace.

 

Zakres zdań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje:

  • instalowanie i zapewnianie serwisu sprzętu radiokomunikacyjnego użytkowanego przez komórki organizacyjne KGP,
  • koordynowanie usług instalacyjnych i serwisowych świadczonych przez firmy zewnętrzne na rzecz komórek organizacyjnych KGP i innych jednostek Policji w zakresie sprzętu radiokomunikacyjnego,
  • monitorowanie rynku technologii i sprzętu radiokomunikacyjnego oraz uczestniczenie w ocenie ich przydatności w łączności policyjnej,
  • udział w opracowywaniu dokumentów określających zasady instalacji i użytkowania sprzętu radiokomunikacyjnego,
  • przygotowywanie wstępnej dokumentacji oraz udział w pracach komisji przetargowych i odbioru jakościowego i ilościowego w postępowaniach przetargowych na zakup technologii i sprzętu radiokomunikacyjnego dla potrzeb komórek organizacyjnych KGP oraz innych jednostek Policji.

 

Wśród wymagań znajduje się odpowiednie wykształcenie wyższe o kierunku: teleinformatyka i/lub telekomunikacja i/lub radiokomunikacja. Policja oczekuje również co najmniej 2 letniego doświadczenia w zakresie instalacji, programowania i naprawy sprzętu radiokomunikacyjnego. Niezbędna będzie również znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Idealny kandydat będzie posiadał dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrazi zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.

Zatrudnienie nastąpi w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia. Termin składania dokumentów upływa 26 października br.

 

Źródło i szczegóły ogłoszenia: ogloszenia.kprm.gov.pl/...